REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Regulamin określa zasady sprzedaży produktów BHP sklepie internetowym firmy SAFETY Service Sp. z o.o..
  2. Aby zamówić publikacje metodą on-line należy:
    – dodać wybrane tytuły do koszyka,
    – wybrać sposób zapłaty oraz formę płatności,
    – wypełnić formularz zamówienia, podając adres dostawy oraz dane do faktury
    – zatwierdzić formularz zamówienia.
  3. Umowa z Klientem jest zawarta w momencie, kiedy SAFETY Service Sp. z o.o. wysyła poprzez e-mail potwierdzenie przyjęcie zamówienia, ilości i ceny wszystkich zamówionych tytułów oraz koszty wysyłki, które doliczane są do zamówienia wydawnictw w wersji drukowanej. Klient w formularzu zamówienia wybiera sposób dostawy towaru.
  4. Klient może wybrać następujące formy płatności:
    – za pobraniem,
    – przedpłata na konto,
    – płatność przy odbiorze osobistym.
  5. Koszty wysyłki zależne są od wielkości zamówienia oraz wybranej formy płatności i podane są w trakcie dokonywania zakupu na stronie internetowej.
  6. Do zamówień indywidualnych wystawiany jest paragon fiskalny (na życzenie Zamawiającego faktura VAT), dla przedsiębiorcy faktura VAT.
  7. Realizacja zamówień rozpoczyna się w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze w momencie potwierdzenia przez Klienta zamówienia, w przypadku płatności przelewem – w momencie zaksięgowania wpłaty.
  8. Czas realizacji zamówień obejmuje czas przygotowania paczki oraz czas wysyłki. W przypadku dostępności towarów w magazynie wysyłka następuje tego samego dnia. W przypadku wybrania wysyłki po wpłacie na konto nadanie przesyłki następuje w momencie zaksięgowania środków na naszym rachunku bankowym. Zaksięgowanie wpłaty następuje zazwyczaj w ciągu 1 dnia od momentu wpłaty. Aby przyspieszyć wysyłkę produktu, można wysłać za pośrednictwem e-maila potwierdzenie wpłaty (wygenerowane poprzez konto elektroniczne lub skanowany dowód wpłaty). Jeżeli towar nie jest dostępny na naszym magazynie to czas realizacji jest podany na stronie produktu.
  9. Za opóźnienia firmy kurierskiej Sprzedający nie odpowiada.
  10. Złożenie przez Klienta zamówienia jest równoznaczne z akceptacją wszystkich postanowień regulaminu. Zamawiający zobowiązany jest do podania zgodnych ze stanem faktycznym danych wskazanych w formularzu zamówienia.
  11. Dane osobowe Klienta podlegają ochronie zgodnie z obowiązującym prawem. Są one wykorzystane wyłącznie do realizacji zamówienia i przekazania informacji w zakresie promocji wydawnictw, jeśli Klient wyraził zgodę na otrzymywanie powiadomień o nowościach wydawniczych wysyłanych pocztą elektroniczną.
  12. Klient może anulować zamówienie pod numerem telefonu: 530 40 50 50lub e-mailem: sklep@safety-service.pl. Anulowaniu nie podlega zamówienie, które zostało już wysłane do Klienta.
  13. Sądem właściwym dla rozpatrywania ewentualnych sporów wynikających z realizacji umowy zakupu jest sąd właściwy dla siedziby wykonawcy usługi.
  14. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.